Noem het activisme, optimisme of gewoon common sense: wij helpen organisaties om een NO BORING BRAND te worden. Dat betekent: ijzersterke B2B marketing, zonder het saaie randje.
We zijn geen corporate marketingnerds. We spelen nooit op veilig en helpen jou om een merk te bouwen waar mensen van houden.
2021: het begin der dagen
Onze oprichter Yoram zwaait zijn marketingbaan bij een software scale-up vaarwel. Hij haalt geld op en lanceert zelf een video app voor marketing doeleinden.
Ondernemers uit zijn netwerk bemoeien zich er mee: "leuk dat je met die video app bezig bent, maar kan je mij ook helpen met marketing?"
Yoram is nog onverbiddelijk: "Tof dat je aan me denkt, maar ik moet nu focussen op mijn eigen startup."
2022: de druk wordt groter
Vragen verandert in slijmen: "Jij bent de beste die we kennen om van een complex topic iets tofs te maken. Onze marketing moet echt gaan vliegen."
Yoram blijkt niet van steen. Langzaam komen er scheurtjes in zijn verzet: "Vooruit, ik zal je helpen. Niet doorvertellen."
2023: wat aandacht krijgt, groeit
Het werd tóch doorverteld. De aanvragen nemen toe. Yoram's collectief van specialisten groeit. Er ontstaat een shift van software startup naar marketingbureau.
2024: iets met kogel en kerk
Het volk wint. Yoram stopt met software en richt No Boring Brands op. De BHAG: In elke B2B sector een organisatie top of mind maken als No Boring Brand.
Over de founder
Hey, ik ben Yoram!
Mijn kracht ligt bij het omzetten van een complexe boodschap naar een creatief merk. Ik leid een sterk netwerk van specialisten en agencies, elk met hun eigen expertise. Samen leveren we marketing oplossingen waar jij resultaten mee boekt.
Onze strijdkreet: Kill boring - lit your brand 🔥